Het is de allereerste maal dat Venture Media, na een openbare aanbesteding, het contract in de wacht sleept. “Een tijdschrift dat gewijd is aan Knokke-Heist en haar unieke levensstijl, geschiedenis, architectuur, bijzondere persoonlijkheden, tradities, liefde voor moderne kunst of natuur”, zegt hoofdredactrice Isabelle Vander Heyde in de nieuwsbrief van Knokke over het gemoderniseerd KH Magazine. “Knokke-Heist is bovenal een belevenis. Een perfecte mix. Wars van clichés.”
In elk nummer komt dus letterlijk van alles aan bod. Het eerste nieuwe nummer van KH Magazine moet verschijnen in de loop van juni 2023. De volgende nummers zijn gepland voor oktober, maart en juni van elk jaar. Met een oplage van 48.500 exemplaren per nummer en een nieuwe moderne look, belooft KH Magazine een must-read publicatie te worden voor zowel inwoners als bezoekers, met ongeëvenaarde inzichten in de bruisende cultuur en het erfgoed van Knokke-Heist. De magazines worden geleverd aan de (inter)nationale eigenaars van een tweede verblijf en is daarbovenop ook te vinden op diverse locaties in Knokke-Heist.
Mediagroep met ervaring
Voortbouwend op een stevig fundament van meer dan 30 jaar ervaring, combineert Ventures Media (voorheen Edition Ventures) ervaring en innovatieve strategische visie. Zo wil het het bedrijf een trendsetter blijven en concrete antwoorden bieden op de behoeften van een voortdurend veranderende sector.
Venture Media kan sprekende referenties voorleggen, en dat niet alleen met zijn publicaties. Met 400.000 volgers op Facebook, 647.000 op Instagram, meer dan 2,5 miljoen prints per jaar, meer dan 2 miljoen bezoekers per maand op websites en bijna 110.000 abonnees op zijn nieuwsbrieven, gaat het bedrijf nu ook de uitdaging aan om een kwalitatief magazine op maat van Knokke-Heist uit te geven.
foto: Venture Media