Via storytelling en gamification komen de nieuwste technologieën aan bod en wordt er stil gestaan bij aspecten als duurzaamheid en ethische kwesties in de toepassingsmogelijkheden ervan. De immersieve ervaring dompelt de bezoeker onder in verschillende soorten AI en laat hen aan den lijve ondervinden via een opdracht in teamverband welke de implicaties zijn. De ervaring eindigt met een vooruitblik naar 2050 in een 360°-experience
Diverse sectoren
De bezoekers kunnen in 4 ingerichte ruimtes AI zelf ervaren, en dat in de gezondheidssector, onderwijs, media en entertainment en het dagelijks leven. Daarvoor werd materiaal ter beschikking gesteld van onze partnerinstellingen, partnerbedrijven en partnerorganisaties. We vermelden daarbij graag Mercedes-Benz Ghistelinck, Ocular, Yondr, Raccoons, Ergodôme, Deloitte, Polysense, Unilin, Eeve, Spectr, KassifAI, SAP, Edtech Station, Intelliprove, Spentys en Accuvein.
Meer info en details via www.theflax.be