In een showroom van amper 80m² kunnen klanten op een virtuele manier hun badkamer in 3D tot leven brengen. Met het digitale concept biedt het bedrijf naar eigen zeggen een antwoord op de toenemende vraag naar totaaloplossingen. “Denk maar aan de keuze van de badkamerstijl en- producten tot de esthetische wensen en technische criteria en de installatie”, licht CEO Caroline Van Marcke toe.
Comfortabeler shoppen
“Dit uniek project zorgt ervoor dat de aankoop van een technisch complex product zoals een badkamer in de toekomst veel comfortabeler wordt”, voegt Aldric d’Oultremont toe. Hij trekt het concept en vertegenwoordigt de vierde generatie van het West-Vlaamse familiebedrijf. “Belgen kopen steeds meer online en ook de aard van hun aankopen is sterk geëvolueerd”, aldus d’Oultremont. “Tegelijk zien we dat hun behoeften verschuiven naar totaaloplossingen op maat die hen van a tot z ontzorgen, onaangename verrassingen vermijden en hen dus minder mentale belasting bezorgen.”
Staat er dan ook geen medewerker in de winkel? “Jawel, er staan altijd interieuradviseurs van Van Marcke klaar met technisch advies en productstalen om beschikbare kleuren te kiezen, de gekozen materialen te voelen en eventueel aan te passen”, zo luidt het nog bij Van Marcke.