ROESELARE – Hoe groter de crisis, hoe groter de creativiteit. Dat bewijs wordt nog eens geleverd door het Roeselaarse event-, communicatie- en marketingbureau TWICE. Eén maand voor de stoomboot aanlegt aan de kade, pakt TWICE uit met een alternatieve heilige kindervriend, een digitale Sint zeg maar.
TWICE Entertainment uit Roeselare lanceert een nieuw digitaal entertainment product: “Filmpje van de Sint“. Helaas geen Sintfeestjes en Sintparades dit jaar maar geen nood. Als het van TWICE afhangt, komt de goedheilige man dit jaar ook niet via het dak, maar wel degelijk via de PC de huiskamer binnen.
TWICE heeft een format ontwikkeld waardoor je toch de kinderen van je werknemers een unieke beleving geeft: een gepersonaliseerde boodschap van de Sint. De Sint spreekt je kind aan met voornaam, zegt waar de cadeautjes verstopt zijn en weet ook wel iets wijs te zeggen over het kind zelf. Fan van Samson, of van pakweg Club Brugge? De Sint zal er een vermakelijk woordje over zeggen, zoals het een echte kindervriend betaamt. En hier en daar ook eens virtueel aan de oortjes trekken met een niet mis te verstane kinderboodschap om bepaalde zaken vooral beter te doen.
“Het nieuw digitaal product van TWICE past perfect in de strategie om meer in te zetten op creatieve online-events”, weet Peter Huyghe van TWICE. TWICE is een full service eventagency gespecialiseerd in (city)marketing, digital & live entertainment.
info: www.filmpjevandesint.be