TVH – wereldspeler op het vlak van onderdelen en toebehoren voor heftrucks, industriële voertuigen, bouw- en landbouwmachines – kent de laatste jaren een sterke groei, waardoor het heel wat nieuwe vacatures heeft openstaan. Dankzij een opvallende, nieuwe campagne hoopt ze deze op korte termijn in te vullen.
Om in de heersende War for Talent de nodige werkkrachten aan te trekken, lanceert TVH een nieuwe employer branding campagne genaamd ‘Every Single Part Counts’, waarbij het uitpakt met de veelzijdigheid van haar medewerkers. “Bij TVH zien we onze mensen als méér dan enkel collega’s, want ‘every single part counts’”, aldus CEO Dominiek Valcke. “Dus ook de delen die we doorgaans niet meteen zien op de werkvloer. We geloven sterk dat het dankzij onze verscheidenheid aan persoonlijkheden en achtergronden is, dat TVH zo sterk geworden is over de jaren heen. Door in onze nieuwe campagne 100% in te zetten op eigen medewerkers en hun interesses, tonen we dat iedereen hier de ruimte krijgt om zichzelf te zijn.”
Mensgericht bedrijf
Naast een sterk persoonsgerichte employer branding campagne, organiseert TVH ook tal van activiteiten voor haar medewerkers. Zo is er onder meer een feestcomité, een TVH-koor en de mogelijkheid om zelfgemaakte kunst op te hangen in de wandelgangen. Ook promoot het bedrijf een gezonde levensstijl via haar Nudge-programma.
“TVH is een heel mensgericht bedrijf”, gaat Peter Geiregat, chief people officer bij TVH, verder. “We dragen familiale waarden hier erg hoog in het vaandel. Dat vertaalt zich ook vandaag nog in heel veel aandacht voor welzijn, gaande van gezondheid en voeding tot een park met sportterreinen en mogelijkheden tot ontspanning; want ook dát maakt deel uit van werken bij TVH.”
Dat TVH zichzelf moet onderscheiden van andere bedrijven in West-Vlaanderen en omstreken is nodig, zeker gezien de heersende arbeidsmarktkrapte. Niet minder dan 250 vacatures staan er open over alle afdelingen heen. “Bij TVH zoeken we heel wat nieuwe collega’s”, vertelt Peter Geiregat. “En dit voor heel uiteenlopende functies gaande van technische ondersteuning tot heel wat digitale en IT-rollen. Heel diverse profielen dus binnen een bedrijf dat heel wat te bieden heeft. Als wereldleider met hoofdkwartier in België liggen hier heel wat ontwikkelingsmogelijkheden, ook internationaal. Dat we daarenboven sterk inzetten op het welzijn van onze medewerkers, is voor ons essentieel.”