KUURNE – Tiger Experience breidt een vervolg aan haar servicegerichte aanpak met de opening van een eigen Samsung Business Corner. Het bedrijf van Frederick Mommerency wordt ook exclusief Samsung repaircenter voor heel West-Vlaanderen.
Tiger Experience, het bedrijf uit Kuurne dat gespecialiseerd is in telecommunicatieoplossingen, opende deze week haar gloednieuwe Samsung Business Corner in de hoofdzetel aan de Brugsesteenweg in Kuurne. In de Samsung Business Corner kan je alle nieuwste snufjes van het A-merk terug vinden. Van de nieuwste smartphones met bijhorende smartwatches tot wireless desktop charges en nog veel meer. Er werd bewust gekozen voor de touch-and-feel experience zodat bezoekers ook kunnen voelen en beleven tot wat het product in staat is.
Met 11 winkels verspreid over West- en Oost-Vlaanderen groeide Tiger de afgelopen 20 jaar al uit tot een strategisch stevige partner van Orange Belgium. Met de nieuwe Samsung Business Corner wil Tiger Experience haar klanten nog meer beleving en service aanbieden voor de toekomst, iets waar CEO Frederick Mommerency elke dag naar streeft: “Op vandaag heeft de klant heel veel mogelijkheden om zijn noden te kopen”, aldus Mommerency. “Retail staat onder druk en met grote online ketens worden de prijzen naar omlaag getrokken. Toch blijven de klanten heel trouw aan ons bedrijf. Dat komt omdat we die extra meerwaarde in service blijven bieden.”
Ambassadeurs
De opening werd opgevrolijkt met de voorstelling van een handvol Tiger-ambassadeurs die ook resoluut voor Samsung kiezen. Ze kregen elk de gloednieuwe Samsung Galaxy S9 uit handen van Serge Vandriessche, CEO van Samsung voor Belux. De ambassadeurs zijn kunstkenner Bernard Soens, ondernemer en manager Dirk Vanwalle, Luc Willems (Veranda’s Willems) en Patrick Orlans (KV Oostende).