Tijdens de Nacht van de Marketing zullen diverse boeiende sprekers het podium betreden om hun expertise te delen met marketeers en ondernemers. De line up bestaat uit sprekers uit de media-, sport- en retailsector.
Rik Verheye, acteur, en Sam Kerkhofs, ondernemer, komen vertellen wat marketeers kunnen leren van het runnen van een voetbalploeg in hun sessie over ‘De Spor’. Davy Parmentier, channel director VTM en Dorien Claes, marketing manager VTM, nemen het publiek mee achter de schermen van het succesprogramma The Masked Singer. Hoe dit kijkcijferkanon wordt gemaakt en vermarkt, komt uitgebreid aan bod.
Fenomenen
Het derde duo werd net aangekondigd. Joyce en Raissa De Haas, de tweelingzussen achter Double Dutch Drinks, zullen hun succesvolle ondernemersverhaal delen.
Als founders van het internationaal succesvolle merk dat meer dan 3 miljoen flesjes per maand verkoopt – zelfs geliefd door King Charles – vertellen ze hoe ze een merk hebben opgebouwd in de verzadigde markt van frisdranken. De vierde en laatste spreker wordt binnenkort bekend gemaakt.