Studio 100 tekende in 2022 voor een geconsolideerde omzet van 229,6 miljoen euro. De pretparken (11, waarvan 6 in België en 5 in het buitenland) zijn goed voor de helft (115 miljoen) en trokken alles bijeen 3,5 miljoen plezier zoekende bezoekers aan.
Plopsaland De Panne trok in 2022 liefst 1,4 miljoen bezoekers. Tel daar nog de 300.000 bezoeker aan Plopsaqua, eveneens in De Panne, bij, en je komt aan 1,7 miljoen verkochte tickets. Kortom: De Panne is goed voor zowat de helft van de pretparkbusiness. Van elke 100 euro die een bezoeker in één van de pretparken bovenhaalt, zou 40 euro bruto winst naar Studio 100 gaan.
Studio 100 blijft overigens investeren in zijn West-Vlaamse prettuin. Het investeert 20 miljoen euro in een vastgoedproject, waarbij 55 vakantiebungalows uit de grond moeten rijzen. Klaar tegen de zomer van 2024. In Plopsaland De Panne zelf wordt daar bovenop ook nog eens 12,5 miljoen geïnvesteerd in vijf verschillende attracties onder het thema Circus Bumba.