BRUGGE – Skinn, het branding agency uit Brugge verstevigde de voorbije jaren zijn positie sterk in de wereld van branding en design mede dankzij het aantrekken van creatief en strategisch talent. Met de komst van Ruth Bossuyt en Anneleen Demasure in het management team wil Skinn zichzelf verder ontwikkelen. Hun komst zal er voor zorgen dat oprichters Kurt De Vlieghere en David van Gessel zich verder kunnen focussen op het creatief en strategisch uitbouwen van de merken in de klantenportfolio.
Referenties
Skinn branding agency werd in 2006 opgericht door Kurt De Vlieghere en David van Gessel. Je kan bij skinn terecht voor merkontwikkeling, merkoptimalisatie en merkbewaking. Centraal staat hun geloof in responsive branding als focus voor merken in een sterk evoluerend communicatielandschap. Skinn deed de laatste jaren mooi werk voor heel wat nieuwe merken maar ook voor gevestigde waarden zoals Heineken, Apple, Liantis, Beaulieu, Comeos, Voka, Gemeente Knokke-Heist, Concertgebouw Brugge, MeetDistrict, Alpro, Group Monument, Sylvester, Verhelst, MediaGenix, Extremis, enzovoort. Het creatieve agentschap telt 30 medewerkers.