Savaco 2014 Louis-Dirk-Rik-Lieven

Savaco past zich een nieuw kleedje aan

KORTRIJK - De snel groeiende Kortrijkse IT-dienstverlener Savaco heeft zichzelf een ander pak aangepast. Een nieuwe merkidentiteit, een opgefrist logo en de vernieuwde website vormen een weerspiegeling van Savaco's kernwaarden: innovatie, expertise en klantgerichtheid. Bovendien symboliseert de nieuwe huisstijl de uitgebreide integratie van alle knowhow die Savaco door de jaren heen heeft vergaard in verschillende domeinen. 

Het verhaal van Savaco gaat intussen al een heel eind terug. Sinds de oprichting door Carl Sabbe en Rik Vandemoortele in 1991 is Savaco uitgegroeid tot een vaste waarde binnen de IT-sector die organisaties begeleidt in hun digitale transformatie, met innovatie, expertise en klantgerichtheid als kernwaarden. Vandaag biedt Savaco een breed scala oplossingen en diensten die bedrijven helpen om efficiënter te werken, betere resultaten te behalen en zich voor te bereiden op de toekomst.

In lijn met de slogan 'IT's about impact'

Vandaag biedt Savaco oplossingen en diensten in zes expertisedomeinen: Business Applications, Data & AI, Hybrid Cloud, Engineering & Industry, Modern Workplace en Security & Networking. Met deze gebundelde expertise slaagt Savaco erin om een grote impact te maken. In lijn met hun slogan ‘IT’s about impact’ bieden Savaco’s medewerkers technologische ondersteuning en advies om meetbare verbeteringen te realiseren in diverse sectoren.

Heel wat organisaties in de maakindustrie, de voedingsindustrie, de bouw, transport, maar ook in de dienstensector en de lokale overheden rekenen op de expertise van Savaco om processen te versnellen, bedrijfscontinuïteit te garanderen, productkwaliteit te verhogen en een betere dienstverlening te bieden aan klanten en/of burgers.

Een krachtige merkidentiteit

De recente uitbreidingen en de verschillende kennisdomeinen waarin Savaco vandaag actief is, zijn nu vertaald naar een nieuwe merkidentiteit. “Met een hernieuwde focus, een krachtige visuele identiteit en een dynamische website willen we organisaties nog beter ondersteunen bij hun digitale uitdagingen en ambities", dixit CEO Dirk Michiels. "Ons vernieuwde logo brengt al onze expertise samen in één merk, maar laat ons tegelijk ook toe om elk van onze kennisdomeinen afzonderlijk in de kijker te zetten. Met deze rebranding zijn we vastberaden om onze positie als favoriete partner voor IT-oplossingen te versterken, en om samen met onze klanten en medewerkers te bouwen aan een toekomst vol nieuwe mogelijkheden en duurzame groei.”