Deloitte maakte de voorbije dagen zijn top 50 bekend van de sterkst groeiende technologiebedrijven in België. De selectie vond eerder plaats via een diepgaand concours. Sunday heeft volgens de jury de prijs te danken aan hun eigen ontwikkeld SaaS-platform: Sunday Wardrobe™ en een sterke omzetgroei van maar liefst 333% in de afgelopen 3 jaar.
Het platform maakt het super eenvoudig om kleding te stockeren, te verwerken en te verzenden naar werknemers, klanten of andere belangrijke stakeholders. “Sunday Wardrobe™ moet bedrijven in staat stellen om op een duurzame en gestructureerde manier company fashion in te zetten als oplossing voor bepaalde HR, marketing of sales uitdagingen”, zeggen zaakvoerders Niels Vandecasteele en Steven Callens.
Mooie referenties
Over heel België bemachtigde Sunday de 29ste plaats in de Fast50 lijst. Het Roeselaarse bedrijf gespecialiseerd in kledingcollecties op maat van bedrijven, heeft met diverse internationale klanten zoals Tiktok, Hubspot en Google, de afgelopen jaren een enorme groei meegemaakt. In amper zes jaar tijd, groeide het uit tot een internationaal bedrijf met een divers team van 50 personen in 46 landen.