Vanaf 1 januari 2018 komt het volledige assortiment van Aralco onder de merknaam Renson op de markt. Als internationale trendsetter in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen, geeft Renson hiermee extra invulling aan de ambitie om de markt nog beter te bedienen met een ruimer assortiment. Beide ventilatiespecialisten, gelegen langs weerszijden van de E17, bundelen de krachten om met één merk ‘Renson’ sterker te staan voor de toekomst.
Ventilatie kijkt tegen een steeds strenger wordende wetgeving aan en dus legt de bouwsector de lat op het vlak van energiezuinigheid, luchtkwaliteit en akoestiek telkens hoger. Bovendien zijn bewoners zich meer dan ooit bewust van het belang van een degelijke binnenluchtkwaliteit in hun woning, op kantoor, op school of in het ziekenhuis. En uiteraard brengt ook dat stijgende verwachtingen met zich mee, bijvoorbeeld op het vlak van ‘smart living’.
Redenen genoeg dus voor Aralco en ‘overbuur’ Renson om voortaan onder één merk – ‘Renson’ – naar buiten te komen. Renson kan beroep doen op het bestaande netwerk van Aralco-klanten om zijn merk verder uit te bouwen, terwijl die kunnen blijven rekenen op een continue service. Bovendien krijgen zij nu ook toegang tot de Renson ventilatieoplossingen en tal van innovatieve ventilatieproducten die binnenkort gelanceerd zullen worden. Dankzij deze synergie zal Renson zijn totaalconcepten voor gezond, comfortabel en duurzaam wonen nog beter kunnen aanbieden.
Vanaf 1 januari 2018 ruilt Aralco zijn eigen merknaam en corporate branding definitief in voor die van Renson. Er wordt nu volop werk gemaakt van het integratieproces.