Power wevelgem

Power faciliteert zijn klanten maximaal

De digitalisering van de maatschappij gaat steeds verder en familiebedrijf Power Oil wil de trein niet missen. Het Wevelgemse Power Oil van CEO Delphine Dewulf heeft zopas een concept gelanceerd om zijn klanten maximaal te faciliteren. Dankzij het concept Smart Reporting van Worldline wordt het de klanten gemakkelijker gemaakt bij het opvolgen van de tankbeurten. Power heeft een breed klantenarsenaal van zowel bedrijven als burgers.

“Sinds 1 september is het niet meer nodig om kassatickets of een extra code van een extra kaart bij te houden”, aldus Delphine Dewulf. “Via het portaal Smart Reporting worden alle tankbeurten automatisch bewaard voor consumenten die simpelweg betalen met hun betaalkaart. Heel handig voor zelfstandigen bijvoorbeeld die maandelijks een factuur willen krijgen voor hun tankbeurten met een bankkaart. Dit bespaart ons en onze klanten (of hun boekhouder) heel wat administratieve rompslomp.”

Smart Reporting is een beveiligd online portaal ontwikkeld door Worldline, marktleider op vlak van elektronisch betalen in België. Het portaal houdt alle transactiegegevens van betalingen met Bancontact, Maestro, Visa of Mastercard automatisch bij. Klanten krijgen zo hun facturen maandelijks per e-mail en kunnen ook permanent een overzicht krijgen van hun transacties via het portaal van Power Oil.

info: www.poweroil.be