Poco Loco maakt chips voor Music for Life

Poco Loco Music for LiveOok in 2015 organiseert Studio Brussel opnieuw Music for Life. Een initiatief waar de Roeselaarse snack foodproducent Poco Loco al jaren graag aan meewerkt. Eigen medewerkers zullen acties op poten zetten ten voordele van ‘Kom op Tegen Kanker’, maar ook andere verenigingen kunnen met behulp van Poco Loco gemakkelijk een steentje bijdragen voor een goed doel naar eigen keuze. Het bedrijf wil twintigduizend zakjes paprika-chili chips van honderd gram uitdelen, die daarna kunnen verkocht worden voor twee euro. De volledige lading is dus goed voor veertigduizend euro voor het goede doel. Scholen, jeugdverenigingen, studentenclubs, cafévrienden… uit regio Roeselare kunnen een gratis bestelling plaatsen bij Poco Loco. “Ons motto is Sharing more Pleasure, en het leek ons dan ook helemaal gepast om op deze manier wat vreugde te delen,” stelt CEO Peter Denolf. “We kunnen met deze actie ook organisaties steunen die de middelen soms hard nodig hebben. En waarom niet eens chips verkopen voor het goede doel, in plaats van wafel of koekjesbak over gans Vlaanderen?! Zouden de mensen dat ook niet eens lekker vinden?” Snack Food Poco Loco is lid van de Finse Paulig Group die 2000 werknemers telt en in 2014 een omzet realiseerde van 867 miljoen euro. Meer info en bestellen op www.pocoloco.be/musicforlife

Geschreven door Marc Lerouge