KORTRIJK – Op 4 en 5 december vindt het grootste netwerkevent van België plaats in Kortrijk, namelijk de Bedrijven Contactdagen. Er zullen zo’n 600 bedrijven-exposanten aanwezig zijn. De Golden Club is één van de opvallende nieuwkomers op de Bedrijven Contactdagen. Een groepje Kortrijkse ondernemers wil het netwerken verheffen tot een soort van kunst.
De Kortrijkse ondernemers slaan de handen in elkaar met het oog op het verbreden van een business netwerk. Wil je kennismaken met ondernemers die werkzaam zijn in verschillende domeinen in de regio Kortrijk? Dan kan de Golden Club wel iets voor jou betekenen, zeggen de initiatiefnemers. De Golden Club is ontstaan vanuit een vaststelling tussen gelijkgestemden. “We zijn jong, dynamisch en weten dat een sterk netwerk ons ver brengt”, zegt Ann van Re-Mind. “Onze complementariteit op gebied van dienstverlening zorgt ervoor dat we een bedrijf all round kunnen helpen met oog op een lange termijn samenwerking.”
Bij de stand van de Golden Club zal je worden ondergedompeld in de jaren 20. Hier kan je andere ondernemers leren kennen, kennis delen en inspiratie opdoen én dit in een ongedwongen sfeer. Geen afleiding en zonder zorgen netwerken, dat is het doel. “En dat kunnen we best in het thema van de roaring twenties“, heet het bij de initiatiefnemers. “Een ontspannen en leuk event waarbij je in een uitgelaten sfeer contact kan leggen met andere ondernemers.”
De Golden Club is een samenwerking tussen Nicholas Foynes (Digital Pulse), Peter Valcke (MonaVisa), Herlinde Sterckx en Harold Demaeght (Light Consult), Gilles Deplancke (Verzekeringen Deplancke – Deschuytere) en Ann Coussement (Re-Mind).
Meer info: www.goldenclub.biz