Nieuwe huisstijl bij Vandelanotte

image002Het accountants- en auditkantoor Vandelanotte, dat zijn hoofdbasis heeft in Kortrijk, gaat voor een nieuwe huisstijl. Het kantoor heeft bij zijn klanten een stevige reputatie omwille van een kwaliteitsvolle en persoonlijke dienstverlening en wil dat via een vernieuwde huisstijl ook maximaal uitdragen. Als familiebedrijf draagt Vandelanotte ook gerichte communicatie en sterk persoonlijk contact hoog in het vaandel. Vandelanotte gebruikt al jaren de baseline “more than accountants”. Door het feit dat het kantoor dit ook in de praktijk brengt, kon het de afgelopen jaren sterk groeien. Op 1 september stelde Vandelanotte nu een nieuwe huisstijl voor met een plusteken als eyecatcher, die in één oogopslag weergeeft dat de dienstverlening inderdaad verder gaat dan accounting alleen. “Maar het plusteken is ook meer dan dat”, verduidelijkt Nikolas Vandelanotte. “Plus staat ook voor dat extraatje aan het einde van de rit, voor dat laatste duwtje in de rug, voor de “extra mile” die we altijd voor onze klanten willen doen en vooral voor groeiend positivisme en potentieel.”

De voorstelling van de nieuwe huisstijl ging ook gepaard met een vernieuwing van het wagenpark. De Audi A1’s die in september 2011 werden geleased voor de junior medewerkers van het bedrijf, worden vervangen door een gloednieuwe vloot van 40 energiezuinige en fiscaalvriendelijke wagens. Er werd ook nu gekozen voor Westlease als leasepartner. (KC/GD)