“Bij Group Daenens draait alles rond één centrale filosofie: empowering people,” zegt Nico Daenens, eigenaar en CEO. “We willen mensen en bedrijven laten groeien in hun eigen kracht. Met comma halen we een bureau binnen dat al meer dan twintig jaar bewezen heeft hoe sterke merken het verschil maken. We geloven rotsvast in hun visie en geven hen de ruimte om autonoom verder te evolueren, mét de kracht van onze groep achter zich.”
De samenwerking tussen beide partijen is niet nieuw. De voorbije jaren werkte comma intens samen met verschillende bedrijven binnen de groep. Deze nieuwe stap zorgt voor een structurele verankering en opent nieuwe mogelijkheden voor beide partijen.
Logische stap
Comma, stond in België mee aan de wieg van het begrip ‘merkenmarketeers’: een benadering die marketing en strategie integreert en vandaag breed wordt toegepast in de sector.
“Dit voelt als een logische stap,” zegt Greetje Demuelenaere, oprichter en trekker van comma. “We blijven doen waar we in geloven: merken helpen groeien met een duidelijke strategie. Alleen doen we dat nu met extra slagkracht en ondersteuning.”
Wouter Casteleyn, mede-oprichter van comma, neemt afscheid van de dagelijkse werking.