Promojagers staat bekend als Facebook groep waar de grootste kortingen en laagste kastickets continu de revue passeren. Het concept is populair omwille van de koopjes en de promoties, die voor veel consumenten een vorm van besparing betekenen. De groep telt inmiddels al liefst 277.000 leden.
Nu wil Promojagers een stap verder gaan in zijn ontwikkeling. Het voorbije jaar werden een aantal eigen tools toegevoegd om nog meer te besparen, en dat via een browserextensie die alle kortingscodes verzamelt, een nieuwsbrief en sinds juli vorig jaar ook een eigen site/app. Het doel: de beste promoties van het moment verzamelen en net zoals op Facebook eigen besparingen delen. Met de toevoeging van dagdeals, online promo’s en interactieve reclamefolders in één platform oogt het plaatje meer en meer compleet.
Lidl als believer
Promojagers ging de voorbije maanden op zoek naar partners die in het concept geloofden. “Want het gaat om meer dan énkel koopjes alleen”n aldus Gunther Devis. “Binnen de grote community is er heel wat interactie op merken en producten. Leden kunnen ook interageren op elk koopje, op elke promotie of op elke folderactie en kunnen deze tevens aan hun favorieten (lees: boodschappenlijstje) toevoegen. Lidl is nu de eerste supermarktketen die zijn actiefolders bij Promojagers laat digitaliseren.”