Willy Naessens heeft nog nooit om een marketingstunt verlegen gezeten. In zijn pas uitgegeven succesboek ‘Mijn Tien Geboden‘ (Lannoo) gaat hij ook uitgebreid in op het belang van een goede marketingstrategie.
Dit maal gaf hij gratis zwembaden weg aan de luisteraars van Q-Music en de respons was overweldigend. Misschien moet de VMA (de Vlaamse Marketing Associatie) aan Willy Naessens een life time achievement award bezorgen?
Top of mind
De beloofde zwembaden vonden ook een rechtmatige eigenaar. Vijf Vlamingen konden hun geluk niet op met dank aan peetvader Willy. Ze kregen elk een zwembad ter waarde van 100.000 euro cadeau.
Voor Willy Naessens bestaat er niet de minste twijfel over dat de actie op Q-Music zijn effect niet zal missen. Voor iedereen di er aan denkt een zwembad te bouwen, zal mijn bedrijf nu top of mind zijn, aldus Willy Naessens. Volgens Willy Naessens had de stuntuitzending op Q Music (7 juni) één grote bedoeling: reclame maken zodat de mensen die aan de bouw van een zwembad denken, je niet vergeten.