Made in West-Vlaanderen voor bedrijfsleiders en decision makers

meningMeten is weten. Dat geldt ook voor Het Mediahuis, uitgever van deze nieuwsbrief “Made in West-Vlaanderen”.  Daarom lanceert Het Mediahuis een grote bevraging. Om Made in West-Vlaanderen nog beter af te stemmen wordt een grootscheeps kwalitatief lezersonderzoek gestart met focusgroepen. “Zo willen we meer te weten komen wat Made in nog allemaal kan bieden aan ondernemers, managers en decision makers, “zegt marketing manager Dominique De Pesseroy. “De input van de lezers is van cruciaal belang. Daarom zoeken we naar deelnemers in twee verschillende groepen. De sessie voor bedrijfsleiders gaat door op maandag 7 maart tussen 12 en 14 uur in Het Mediahuis Antwerpen (Katwilgweg 2, 2050 Antwerpen) en die van de niet-bedrijfsleiders (ofte decision makers) op dezelfde locatie en datum tussen 18 uur en 20 uur. We voorzien broodjes, een lekkere fles wijn om mee te nemen naar huis ter waarde van vijftig euro en nog een 5-tal andere collega-ondernemers en managers om te leren kennen.”

Voelt u zich geroepen? Laat dan graag weten aan onze marketingverantwoordelijke Dominique De Pesseroy dominique.depesseroy@mediahuis.be