Na een grondige aanwervingsprocedure door het HR-team van Mediahuis -de koepelorganisatie boven de Made in formule- werd Nicolas Bracke (34) in dienst genomen bij Made in West- en Oost-Vlaanderen. Hij is verantwoordelijk voor het commerciële luik in deze regio’s. De redactie van Made in West-Vlaanderen is sinds het najaar van 2015 in handen van Karel Cambien.
Nicolas Bracke is een pur sang Oostendenaar. Hij is geen onbekende bij Mediahuis waar hij sinds 2014 actief is. De voorbije jaren slaagde hij er in om in West- en Oost-Vlaanderen de advertentie omzet vanuit de automarkt te optimaliseren, meer bepaald in het topsegment. Voordien was hij ook al actief in de B2B mediaverkoop bij andere bedrijven of organisaties zoals Toerisme Oostende. Hij komt dus alvast niet onbeslagen op het terrein. Nicolas Bracke is vader van drie kinderen en heeft in zijn vrije tijd een amper te blussen passie voor oldtimers en voor Vespa’s. Zo is hij actief lid van de Vespa Club in Oostende.
Made in West-Vlaanderen bereikt met zijn nieuwsbrieven alleen al om en bij de 15.000 abonnees. In de maand juni kende Made in West-Vlaanderen een recordcijfer van 55.000 gebruikers en 144.000 pageviews. Nicolas Bracke zal zorgen voor de verkoop van mediaruimte op het online platform van Made in West- en Oost-Vlaanderen. Heb je interesse in 1 van onze formules en wil je Nicolas live ontmoeten? Neem gerust contact op met madeinsales@mediahuis.be