ma pochette

Ma Pochette lanceert hebbedinges voor moderne globetrotter

VLADSLO – Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, zegt het spreekwoord, en dat toont ook de realiteit. Of ook nog: zo de moeder, zo de dochter. De succesrijke onderneemster Ingrid Lesage (Ingrid Lesage Creations) richtte zopas samen met haar dochter Julie-Pascale een nieuw bedrijf op: Ma Pochette. Ma Pochette, de naam zegt het al een beetje, brengt een nieuwe en gepersonaliseerde accessoirelijn waarop de term hebbedinges perfect kleeft. “We willen klein beginnen, maar zijn ook ambitieus op termijn.” 

Ma Pochette, het nieuwe merk van Ingrid Lesage en haar dochter Julie-Pascale Ruant, claimt een prachtige accessoirelijn voor de moderne globetrotter. Ingetogen, tijdloos en met een signature accent op hemelzacht velours. Elk stuk uit de collectie kan immers naar wens gepersonaliseerd worden met monogram, logo of naam. “In de linnenwereld is die vraag naar unieke en gepersonaliseerde producten reeds lang voelbaar”, vertellen Ingrid en haar dochter. “Onze klanten zijn steeds op zoek naar een mix van kwaliteit en uniciteit. Ze willen creaties op maat waar hun eigen stijl subtiel in weerspiegeld wordt. We zijn er samen ook van overtuigd dat het de weg is naar de mooiste realisaties. One-of-a-kind stukken die met karakter en eigenheid een bijzondere indruk nalaten. Bij ‘Ingrid Lesage Creations’ hebben we sinds enkele jaren de traditie om onze goede klanten in de watten te leggen met een gepersonaliseerd reisaccessoire. Nu zetten we die trend door met een eigen product.”

Volgens de moeder was het dochter Julie-Pascale die er een commercieel succesverhaal in zag. Op vandaag is Julie-Pascale samen met haar broer Guillaume de drijvende kracht achter ‘Picobello’, het bekende feestverhuurbedrijf dat jaren geleden door hun ouders werd opgestart. Geïnspireerd door het werk van haar mama die met haar eigen bedrijf ‘Ingrid Lesage Creations’ tailormade tafel-, bed- en badlinnen creaties ontwikkelt voor zowel internationale 5* hotels en resorts als voor privé-klanten, lanceerden Julie-Pascale nu ook Ma Pochette.

Relatiegeschenk, maar anders

Dankzij haar ervaring bij Picobello weet Julie-Pascale hoe ze de nieuwste trends naar een breed publiek kan vertalen. Naast particulieren en de gespecialiseerde retailwinkel willen ze met hun netwerk ook bedrijven overtuigen van de kracht van een gepersonaliseerd geschenk. “Zo’n geschenk hoeft niet noodzakelijk duurder te zijn dan de typische relatiegeschenken”, aldus Julie-Pascale. “Maar het heeft wél veel meer impact en straalt de nodige klasse uit. Een must voor wie een duurzame relatie met zijn klanten wil opbouwen.”

 info: www.mapochette.be