De Midzomerrun 2017 is op 24 juni aan zijn vijfde editie toe. Inmiddels is dit event een gevestigde waarde op de Kortrijkse kalender. “Na jaarlijkse een gestadige stijging van het aantal deelnemers wordt er nu gemikt op 2000 sympathisanten”, aldus organisator Kurt Goethals. “We zoeken als organisatie steeds een originele invalshoek of accent om anders te zijn dan de andere runs. Naast de drie pijlers -centrum stad, veel live muziek en vuur & licht- wordt er ook aandacht besteed aan de persoonlijke beleving en wordt er veel geïnvesteerd in de omkadering en animatie.”
De Kortrijkse Midzomerrun is in de loop der jaren ook meer en meer uitgegroeid tot een platform waar bedrijven zich graag bij aansluiten. Het imago van “sportief bedrijf” is belangrijk, niet alleen voor de buitenwereld maar ook voor de interne medewerkers. Bewegen, ontmoeten en beleven, daar draait het om. “Veel bedrijven zien meer en meer het belang in van fitte en gezonde medewerkers en motiveren hen aldus om die levensstijl aan te gaan”, aldus Kurt Goethals. “Beleving events zijn een leuke manier om met het bedrijf deel te nemen en soms eens een doel voor de wekelijkse trainingen te doorstaan. Zo ook bij de Midzomerrun waar de sport een tool is maar geen doel op zich. Dus ligt het accent niet op het competitieve maar wél op de fun beleving. De deelnemende bedrijven kunnen zich met enkele details mooi profileren bij de Midzomerrun. Zo bieden we elke deelnemer een aankomst foto aan en een zelfs 20 seconden durende gepersonaliseerde video van elke aankomst.”
info: Www.midzomerrun.be