Visix rvb

KMO van het Jaar Visix Brand Shiners wil duurzaam blijven groeien

ROESELARE - Visix Brand Shiners wil duurzaam blijven groeien. Om die strategie kracht bij te zetten werd ook een nieuwe raad van advies in het leven geroepen. Visix staat onder leiding van CEO Jean Van Houtryve en is bekend als vooraanstaand leverancier van visuele communicatietools, van vlaggen over etalages en tenten tot digitale promotiemiddelen.

Visix Brand Shiners (VBS) werd dit jaar nog door Unizo verkozen tot KMO van het Jaar in West-Vlaanderen. Het bedrijf heeft vestigigingen in Roeselare, Armentières en Glogow (Polen) en stelt 75 mensen tewerk. Visix laat merken stralen met groot formaat prints voor indoor-, outdoor- en eventcommunicatie.

Het is de eerste maal dat een raad van advies in het leven wordt geroepen in het kader van corporate governance (de Code Buyse). Stella P begeleidde het proces. De drie externe consultants moeten de groei en de  strategie van het Roeselaarse bedrijf mee vorm helpen geven de komende jaren. Het trio bestaat uit Pol Speleers (general manager bij Safety Jogger Workwear), Raf Lambrix (CEO bij BD Logistics-BD Media) en Hans Vanrijckeghem (Shopinvest).

Visix heeft, eveneens in het kader van zijn ambities naar de toekomst, recent ook geïnvesteerd in een upgrading van zijn machinepark.