Om zijn nieuwe doel te bereiken, gooit Buyse zich op de markt van de crowdfunding en die financieringsmodus loopt als een trein, en dit via het Gentse investeringsplatform WinWinner. Daar heeft hij naar eigen zeggen nog geen seconde spijt van gehad. Op twee dagen tijd was de minimumgrens van 100.000 euro bereikt, na vier dagen werd ook de kaap van 125.000 euro overschreden en amper 20 dagen na lancering staat de teller op 245.500 euro. Daarmee zit de campagne op het juiste spoor om tegen 19 juli het maximale doelbedrag van 500.000 euro op te halen.
Om de groei van zijn keten vlot te laten verlopen, zet Bart ook actief in op social media. Met resultaat: de IzyCoffee-community telt ondertussen 7.500 volgers op Instagram, 1.500 op LinkedIn en 9.000 op Facebook. De IzyCoffee video’s op TikTok halen makkelijk meer dan 150.000 views. Die visibiliteit en naamsbekendheid vormen een mooie voorbereiding op de verdere uitrol en zo lijkt Buyse goed op weg om van IzyCoffee de eerste Belgische kwaliteitskoffieketen te maken. Made in West-Vlaanderen.