Made-in zal niets op jouw profiel posten.
Je gegevens worden verwerkt conform het privacy beleid van Mediahuis.
Door te registreren via jouw sociale media-account geef je ons toegang tot persoonsgegevens zoals profielgegevens en voorkeuren.
Heren Loebas, het Gentse creatieve collectief van Stijn D’Hondt en Peter Van de Sijpe, won de open call “In Vitro van SMart” en opende daarom tot 4 december, telkens van woensdag tot en met zaterdag, een tijdelijke creatieve studio in de kiosk op de Graanmarkt van Kortrijk. Daar creëren ze een maand lang, voor het oog van iedereen, visuele verhalen voor straffe merken. De heren stellen met plezier hun deur open voor al wie belangstelling heeft voor creativiteit, een ingrediënt dat in tijden van innovatie en disruptie broodnodig is in elk bedrijf en in elke organisatie. “Ondernemers, creatievelingen en passanten die een creatief probleem hebben, zijn allemaal welkom in ons tijdelijke onderkomen”, zegt Stijn D’Hondt . “We buigen ons met plezier over alle specifieke vragen over merkidentiteit, reclame en grafisch ontwerp. En we doen dat in een ongezien kleurrijke setting. Op de sociale media brengen we ook dagelijks verslag uit over wat we precies hebben gedaan.”Heren Loebas is een jonge Gentse start-up die pas vorig jaar het levenslicht zag maar in korte tijd al enige naam verwierf. De uitgesproken bedoeling van het duo starter is altijd om merken een expressief gezicht te geven en expressieve campagnes uit te werken. Dat gebeurde onder meer al voor Toerisme Vlaanderen, Make-A-Wish, Oxfam en Duvel. (KC)