Na een carrière als marketing manager in de verzekeringen, betekende de oprichting van haar eigen brand agency Comma het échte startpunt. Ze noemt zichzelf the founding mother van Comma en dat is ook precies wat ze met het bedrijf doet: samen met haar man coacht ze jonge mensen in de wereld van branding en marketing. Het is daarom geen wonder dat Comma een van de meest innovatieve en gerespecteerde branding agencies in de Benelux is.
Gefascineerd door de producten en klanten die ze bij Comma ontmoette, groeide ze uit van strategisch denker tot rasechte entrepreneur. Ze werd begin dit jaar mede-eigenaar van het biermerk Bar Belge, dat zelfs een bronzen medaille wist te versieren op de World beer Awards 2020. Greetje zet vooral in op het stoere amberbier en valt in die zin en als vrouw ook sterk op in de bierwereld. Ze beheert nog tal van andere projecten, zoals een theeproject in Malawi en Peace for Talent, een employer branding agency dat ze oprichtte. Bovendien stampte ze één van de eerste vrouwelijke wielerclubs in België uit de grond en zetelt ze als bestuurslid voor verschillende sociale en humanitaire projecten.
Haar jarenlange ervaring, ondernemersspirit en mooi palmares werden nu beloond: ze is verkozen tot voorzitter van Tribe Global. Haar brand agency Comma is lid van dit internationaal netwerk sinds 2014. Greetje leeft volgens één motto: fly high and enjoy the ride.