She goes Lala start niet vanuit het niets. Vanuit Bavikhove runt Peter Vanhoutte reeds 30 jaar het modemerk PTC. Met vaderlijke trots ziet hij vandaag hoe dochter Tine zijn levenswerk verder zet. En dat doet ze zeer doelgericht. She goes Lala richt zich tot alle Belgische vrouwen die met een glimlach en een warm hart in het leven staan. Zegt Tine Vanhoutte: “Met She goes Lala willen we meebouwen aan de momenten van geluk van onze klanten. Ter voorbereiding van onze nieuwe aanpak hebben we zeer uitgebreid naar hen geluisterd. Zo leerden we onder meer dat zij niet dromen van een glamourleven op de catwalk. Ze willen gewoon gelukkig zijn. Op hun manier. Puur. Lala.”
Ook op vlak van maatvoering wil She goes Lala zichzelf onderscheiden. In dit verband werd beroep gedaan op de resultaten van een onderzoek van HoGent waarbij 2.500 Belgische vrouwen tussen 35 en 65 jaar aan een 3D bodyscan deelnamen. Op basis van deze bevindingen werden de vertrouwde maattabellen bijgestuurd. Op maat van de Belgische vrouw dus.
Het moet swingen
Net zoals de naam en het logo, is ook de fotografie ‘lala’. En dat is dan weer te danken aan fotografe Morgane Gielen, de rijzende ster binnen de modefotografie. Morgane staat er om bekend de ‘schoonheid’ van mensen – ongeacht leeftijd en fysionomie- op een dansende manier in beeld te brengen: happy, los, toegankelijk…She goes Lala with her camera.
Samen met de lancering van She goes Lala ging ook de website online. Je vindt er alle collecties en verkooppunten terug. Vanzelfsprekend worden ook alle sociale media aangewend om de unieke Lala-momenten met de wereld te delen.
info: www.shegoeslala.be