Naar aanleiding van de bruisende sfeer van de Olympische Spelen, onthulde COREtec met trots haar nieuwe experience center in het economische hart van Parijs. Terwijl klanten uit heel Europa zich verzamelden in Parijs voor de Spelen, kregen ze de kans om de festiviteiten te verlengen met een bezoek aan deze nieuwe locatie. COREtec werkte samen met Xinnix en Triplaco om een elegante en tijdloze ruimte te creëren die de Vlaamse Belgische kwaliteit, innovatie en design benadrukt.
Het West-Vlaamse Xinnix bracht zijn deursystemen naar het kantoor in Parijs, waar ze hun naadloze uitstraling presenteren. In Parijs vind je vlakke draaideuren en een plafondhoge schuifdeur met geïntegreerde plint, wat zorgt voor een echt tijdloze afwerking van de ruimte.
Triplaco produceert decoratieve houtpanelen, akoestische oplossingen, meubelonderdelen en technische binnendeuren. Het bedrijf is uitgegroeid tot een innovatieve high-end speler. In het experience center toont Triplaco zijn expertise door akoestische panelen op zowel het plafond als de wanden te installeren. Dit stelt klanten in staat om de kwaliteit en effectiviteit van hun akoestische oplossingen meteen zelf te ervaren.
Naam met faam
Tot slot vertegenwoordigt COREtec® (dat een fabriek heeft in Deinze) de nieuwe generatie van waterdichte, meerlaagse vloeren. Op minder dan tien jaar heeft het bedrijf van Jan Dossche naam gemaakt als pionier binnen de wereld van harde vloerbedekking. “We zijn verheugd om je deze nieuwe experience center te laten zien”, aldus Dossche. “Het is een ultramodern kantoor waar ons sales team en die van onze partners hun klanten hartelijk kunnen verwelkomen.”
info: coretecevents@usfloors.be.