Deleye_Herfstwandeling_Still

Deleye pakt voor het eerst uit met nationale tv-campagne

ROESELARE – Deleye, de kledingzaak met 3 winkels in West-Vlaanderen en een online shop, pakt sinds deze week voor het eerst uit met een nationale tv-campagne. De slagzin van deze campagne is ‘Elke dag er goed uitzien met Deleye.be’. Achter de merknaam en retailer Deleye gaat een typisch West-Vlaams familiebedrijf schuil.

Deleye werd in 1989 opgericht in Roeselare door Gaston Deleye. Daarna kwamen de vestigingen in Brugge en Kuurne. Zo werd Deleye één van de meest toonaangevende modezaken in West-Vlaanderen, met ruim 2.500m² winkelruimte per winkel, wat heel uitzonderlijk is in België. In 2013 ging de retailer van start met een online groeiverhaal, waar inmiddels ook al zeven vaste medewerkers in dienst zijn die een vijfsterrenservice proberen te bieden. Deleye wil als familiebedrijf in België dé referentie zijn in mode voor het hele gezin door het aanbieden van meer dan 300 stijlvolle, inspirerende collecties, expertise en een topservice.

Met een update van hun logo, waarbij meer aandacht gaat naar de online shop, wil Deleye nu dit najaar verder inzitten op bekendheid in heel Vlaanderen. Om die strategische en creatieve oefening tot een goed einde te brengen, riep Deleye de hulp in van het Gentse communicatiepartner Wijs. Wijs zorgde voor een 360° aanpak en een plan om het unieke Deleye-verhaal consistent over alle on- en offline communicatiekanalen – van tv-spots tot online spots over social media, tot zelfs de signalisatie in de winkels toe – bij alle potentiële Deleye-klanten te brengen.

In de tv-spots op VTM speelt acteur Kurt Rogiers, met zijn eigen familie, een hoofdrol. Nu eens aan de ontbijttafel, dan weer tijdens een herfstwandeling en tot slot ook tijdens een klassiek diner. En, moet het gezegd? Kurt en Co zijn allemaal piekfijn uitgedost door, jawel.