WAREGEM – Kan een bedrijf van 140 jaar nog fris en relevant voor de dag komen op de hoogmis van het design? De Waregemse houtgroep Cras probeert daar op de beurs Interieur alvast en positief antwoord op te geven. “We pakken uit met nieuwe producten uit die gelieerd zijn met vier verschillende afdelingen van ons bedrijf’, vertelt Johan Demeyere, marketeer bij Cras. “We trakteren de bezoekers op nieuwe parketvloeren, een nieuw gevelconcept, twee nieuwe deurproducten én een nieuwe collectie wandbekleding.”
Met vier nieuwe en eigen merken probeert Cras eens te meer zijn veelzijdigheid te tonen en het verschil te maken. ‘Twee product designers werden aangeworven om vinger aan de pols te houden op onze markt en om producten te ontwikkelen die inspelen op de laatste trends, met daarbij de wensen van onze klanten voorop”, aldus Demeyere. “De eerste vruchten van die investering werpen zich nu af. We tonen ze tijdens Interieur op een door ons eigen team ontworpen, nagelnieuwe stand. De Interieur beurs te Kortrijk is voor ons al altijd een mikpunt geweest om met nieuwigheden voor de dag te komen. We zijn overtuigd dat deze beurs voor de bedrijven uit onze streek een schitterend platform is naar een publiek dat innovatie en creativiteit weet te waarderen. De dynamiek die rond de beurs hangt is kenmerkend voor onze regio, en weerspiegelt ook de energie van familiale bedrijven zoals het onze, zelfs na 140 jaar.”