ConXioN nieuwe management

ConXioN versterkt zijn management

DEERLIJK – Chris Debyser – stichter, CEO en drijvende kracht achter IT-consultancy bedrijf ConXioN – heeft het management versterkt met de komst van Jelle Vervaeke als COO (chief operational officer) en van Filip Van Tongel als CCO (chief commercial officer). “Ons snel groeiend bedrijf had nood aan versterking van zijn structuur en dagelijkse werking”, aldus Chris Debyser. “Met de komst van beide managers richten we ons meer dan ooit naar operationele excellentie en zetten we verder fors in op de uitbreiding van de skills van onze medewerkers.”

ConXioN is een Vlaamse ICT-dienstverlener voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Het bedrijf levert innovatieve IT-oplossingen en zet in op continu onderzoek en co-creatie. ConXioN faciliteert en begeleidt IT- en digitale transformatietrajecten bij bedrijven, met oog op duurzaam digitaal ondernemerschap. De opening van een eigen Experience Center, powered by Microsoft, past perfect in dat plaatje.Chris Debyser heeft op 22 jaar tijd zijn bedrijf laten uitgroeien tot een stevige KMO met een 80-tal ICT-specialisten.

Professionalisering

 We groeiden de voorbije jaren aanzienlijk en dat zorgde ook voor wat groeipijnen”, zegt stichter en bezieler Chris Debyser. “Die buigen we nu om naar een geoptimaliseerde en duurzame dagelijkse werking. We leggen hiermee een vernieuwde sterke basis waarbinnen we onze interne structuur en professionalisering verder optimaliseren en opdrijven. We willen voor de klant een partner én coach zijn waarbij we streven naar excellentie in al haar facetten en doorheen de hele organisatie. Met één doel voor ogen: tastbare meerwaarde creëren voor klanten en partners, en dit op basis van kernwaarden zoals snelheid, proximiteit, kwaliteit en transparantie.”

Ervaren nieuwkomers

Om die ambities waar te maken had ConXioN nood aan versterking van haar management. Jelle Vervaeke, afkomstig uit Waregem, kent de IT-wereld door en door, dankzij ervaringen op hoog niveau bij bedrijven zoals Cable & Wireless en Fujitsu Siemens. De voorbije tien jaar was hij aan de slag bij Realdolmen waar hij het groeiproces mee begeleidde. “Het is een hele eer om bij ConXioN te kunnen werken”, zegt Vervaeke. “Deze nieuwe uitdaging start ik vol goesting in dit sterk groeiend en vernieuwend bedrijf. Mijn ambitie is om dit groeibedrijf naar een nóg hoger niveau te tillen, richting operationele excellentie. Intrinsiek zijn alle elementen aanwezig om dat te realiseren. We willen de steeds toenemende verwachtingen van onze klanten overtreffen. Het ConXioN Experience Center, powered by Microsoft, is hier een eerste goed voorbeeld van. Dit soort van ervaring willen we verder trekken naar elke interactie die klanten met ons hebben. Sowieso blijft ConXioN organische groei met double digit cijfers ambiëren.”

Filip Van Tongel, afkomstig uit Middelkerke, verdiende eerder al zijn commerciële strepen bij bedrijven als Unit4, Centric en Avenade. “Mijn opdracht is meervoudig”, zegt Van Tongel. “In eerste fase leggen we de nadruk op een verdere verbetering van de interne samenwerking, waardoor de hele organisatie efficiënter zal worden. We zetten hierbij ook hard in op de skills van onze mensen, waarbij we verdere professionalisering nastreven. Onze klanten kunnen rekenen op een sterkere vakkundige service, op maat. Om het met de woorden van onze CEO te zeggen: ‘Altijd streven naar beter’, waar we ons elke dag in vraag durven stellen hoe we de klant nóg beter kunnen begeleiden in hun digitale transformatie en dit met een innovatieve aanpak.”