D’M&S Dirk_Snauwaert_04

Brugse marketing- en communicatiekantoor D’M&S doet toptransfer

BRUGGE - Het Brugse marketing- en communicatiegroep D’M&S heeft topper Dirk Snauwaert aangetrokken om als PR & communications director haar pers- en contentdivisie Pressworld verder uit te bouwen. Met de aanstelling onderstreept de groep, die in 2024 haar 40-jarig bestaan viert en ruim 90 directe medewerkers telt, haar ambities om nationaal en internationaal te blijven groeien als crossmediaal agency met een sterke focus op strategische communicatie. D'M&S is het geesteskind én het levenswerk van CEO Arne Dacquin.

Dirk Snauwaert brengt een schat aan ervaring mee naar D’M&S. Zijn trackrecord oogt dan ook indrukwekkend. Zo verzorgde hij mee de (interne) communicatie en/of public relations bij General Motors (Opel), General Electric, Tele Atlas, Bpost en recent nog Van Hool waar hij de communicatie tijdens een complexe crisissituatie in goede banen leidde.

Bij D’M&S komt hij aan het hoofd te staan van Pressworld, de pers- en contentdivisie van de communicatiegroep. Vanuit Brussel zal hij klanten ondersteunen en adviseren bij het versterken van hun mediarelaties, het ontwikkelen van innovatieve PR & persstrategieën en het opzetten van protocollen voor crisiscommunicatie.

Internationaal vertakt

D’M&S, opgericht in 1984, is een West-Vlaamse familiale communicatiegroep met vestigingen in Brugge, Antwerpen, ​ Brussel, Utrecht (Nederland) en Rijsel (Frankrijk). Als onafhankelijk agency biedt het haar klanten een breed scala aan diensten, van strategische PR en marketing, digitale media en webtechnologieën tot eventmanagement.

Met een team van ruim 90 ervaren professionals streeft D’M&S ernaar om bedrijven in binnen- en buitenland te ondersteunen in hun groei door middel van doordachte, creatieve en crossmediale communicatie oplossingen