Het Brugse eventbureau MeetMarcel heeft nog maar eens een prestigieuze prijs in de wacht gesleept. Dit maal gebeurde dat tijdens de Benelux Event Awards 2016. Deze awardshow bekroont jaarlijks de sterkste creatieve event concepten in de Benelux. Het agentschap is hiermee niet aan haar proefstuk toe. In de voorbije 8 jaar veroverde MeetMarcel maar liefst 8 keer goud en won het 2 keer zilver. Het is daarmee het meest succesvolle eventagentschap in België.
De jury gaf MeetMarcel de maximumscore met een case voor Provamel (Alpro). De concurentie van collega’s was nochtans niet min met onder meer dossiers als 150 jaar Katoennatie, de slag bij Waterloo of de launch van de Volvo XC90. De jury koos echter voor MeetMarcel omwille van een sterk strategische aanpak, bijzonder gedetailleerde uitwerking en een hoge return voor de eindklant. MeetMarcel wou met haar inzending voor de 2016 competitie vooral aantonen dat creativiteit niet enkel mogelijk is met grote budgetten.
Het succes van MeetMarcel gaat dan ook niet onopgemerkt voorbij. Het agentschap kan vandaag een indrukwekkende klantenlijst voorleggen met namen als Jules Destrooper, Alpro, Marie Jo, Pfizer, Copperhead Gin, Telenet, Deme, Barbecook, Samsonite of Hubo. Niet alleen binnen de landsgrenzen is MeetMarcel aan een sterke opmars bezig, ook internationaal kan het met haar creatieve aanpak klanten bekoren. Projecten voor BNP Paribas in Warschau, concepten in wereldsteden als London en Parijs, zelfs unieke projecten voor dit najaar in de Filipijnen staan in de steigers. MeetMarcel werd in 2008 opgericht door Bartel Van Iseghem en Hans Perquy. Dit voorjaar kwam medewerker Tim Van Peteghem mee aan boord als zaakvoerder. Tim versterkt het team vooral in haar ontwikkeling op de private markt. Verschillende vooraanstaande
families doen namelijk eveneens beroep op MeetMarcel voor exclusieve huwelijksfeesten en andere private events. Het volledige team bestaat uit 10 medewerkers die actief zijn vanuit de kantoren op het Muntplein te Brugge. Zeer recent echter werd een stijlvolle loft aangekocht op de Steenkaai. Een indrukwekkende nieuwe locatie waarmee MeetMarcel duidelijk aangeeft dat het haar creatieve DNA verder wil ontwikkelen vanuit Brugge. (KC)
West-Vlaanderen