Kruisraket

Bram Couvreur bezorgt met Kruisraket een zusje aan zijn creatief marketingbureau Maister

ROESELARE - De hypercreatieve ondernemer die Bram Couvreur is, doet het weer. De CEO van het niet alledaagse marketing bureau Maister uit Roeselare, maakt een zijsprong en richt een complementaire vennootschap op onder de goed gekozen noemer Kruisraket. Creatief branding agency Maister gelooft sterk dat de som der delen het verschil maakt. Eén van die delen is online aanwezigheid, en precies met dat ene doel voor ogen wordt Kruisraket opgericht. Out-of-the-box denken heet dat dan.     

 

 

Het gloednieuwe zusterbedrijf van Maister mikt zowel op kleine zelfstandigen, organisaties, kmo’s als op grote bedrijven helpt om hun honger naar online aanwezigheid te stillen. Maister en Kruisraket zullen samen opereren ze vanuit het stilaan bekende The Pink Building, de roze kantoorbox, in Roeselare. Maister zelf verblijdt via zijn 25 medewerkers de bedrijfswereld met de meest uiteenlopende en multidisciplinaire marketingconcepten. Kruisraket zal zich buigen over één deelaspect.

De stevige schouders onder dit nieuwe digitale marketing agency zijn Bram Couvreur en Mathieu Pacqueu, respectievelijk CEO en senior digital marketeer bij Maister. Mathieu Pacqueu (zie foto) wordt het gezicht van Kruisraket en verdiende zijn marketingstrepen al bij verschillende West-Vlaamse agency’s en als lesgever bij het Google Digitaal Atelier. “We merkten dat de nood in Roeselare en omgeving hoog was voor een bureau dat zich specialiseert in digitale marketing”, stelt Mathieu. “Bij Maister hadden we wel de juiste expertise in huis, maar ermee uitpakken onder de creatieve Maister-vlag was moeilijker. Door op eigen benen te staan is het mogelijk om een eigen verhaal te brengen, te groeien én talenten aan te trekken.”

Focus op return on investment

Kruisraket wil in de eerste plaats een helpende alsook adviserende hand uitsteken. “”West-Vlaamse bedrijven weten dat een goed online verhaal oplevert, maar kunnen zelf niet aanwijzen waar de digitale kansen op meer omzet liggen”, gaat Mathieu verder. “Kruisraket helpt met het starten vanuit een strategie en het analyseren wat het beste is voor elk bedrijf apart. Vervolgens gaan we aan de slag met SEO, SEA, social media marketing, online advertenties, lead generation en marketing automation. Door een eigen systeem van rapportage en data-analyse brengen we alle uitgaven en kosten samen zodat we precies weten wat elke lead kost én opbrengt.”

Op die manier wil Kruisraket aantonen dat het digitale verhaal geen holle marketingkost hoeft te zijn, maar effectief opbrengt en een positieve ROI heeft.

info: www.kruisraket.be of contacteer Mathieu via mathieu@kruisraket.be