Beaulieu corona

Beaulieu International Group (BIG) maakt van de crisis een opportuniteit met ‘social distance tapijt’

WIELSBEKE, WAREGEM – Het is een bekend fenomeen: in crisistijden, ontstaan tal van nieuwe ideeën die hun inspiratie vinden in de  crisis zelf. Vaak leidt het tot onverwachte en onverhoopte nieuwe business. Beaulieu probeert dat dezer dagen ook te bewijzen met tienduizenden meters aan nieuwe producten die aan corona gelinkt zijn.

De evenementensector is één van de zwaarst getroffen sectoren door Covid 19 in België maar ook in Europa en begin juni is een volwaardige heropstart jammer genoeg nog lang niet aan de orde.  De evenementensector kijkt richting 1 september om hopelijk op een economisch haalbare manier te kunnen heropstarten met volle respect voor de geldende Covid maatregelen.

BFS Europe, de naaldvilt divisie van Beaulieu International Group, is marktleider binnen het segment van evenemententapijt in Europa.  Om de sector te ondersteunen en een veilige heropstart te faciliteren lanceert ze een standaard collectie met ‘social distance tapijt‘. Er zijn verschillende referenties, toepassingen en kleuren mogelijk. “De verkoop van naaldvilt tapijt voor evenementen is gezakt tot een historisch dieptepunt en daarom is het belangrijk om samen met onze diverse partners oplossingen te ontwikkelen die de zwaar getroffen sector van beurzen en evenementen kan ondersteunen”, zegt Anthony Vanden Berghe, sales en marketing director ‘Tradeshow & Event Carpet’ bij Beaulieu International Group. “Het belang van digitale technologie in business en privé omgeving zal zeker niet verdwijnen maar een studie uitgevoerd door het Belgische evenementenbureau “WePeople.be” (856 respondenten) toont duidelijk aan dat menselijke interactie nog steeds heel belangrijk is voor sales en leadgeneratie en face-to-face netwerking.  People matters dus, uiteraard op persoonlijk vlak maar ook in een professionele context.”