Group Ghistelinck telt zes vestigingen en is synoniem van Mercedes-Benz in West- en Oost-Vlaanderen. In 1991 breidde de groep de thuishaven in Waregem uit met de iconische watertoren. In lijn met Ghistelincks streven naar innovatie, kreeg de toren onlangs een grondige facelift. Het icoon wordt nu omgetoverd tot een digitale trekpleister. “We wilden een echte blikvanger die we zouden kunnen gebruiken voor branding en marketing,” aldus Vincent Yserbyt, gedelegeerd bestuurder van Group Ghistelinck. “In het huidige digitale tijdperk was het logisch om een enorm digitaal scherm op te hangen. En wie kan ons een betere, innovatieve LED-oplossing aanbieden dan Barco, een marktleider met verrassende LED-installaties wereldwijd?”
De StarSquare is inmiddels helemaal klaar voor enerzijds citymarketing en anderzijds voor advertising. Group Ghistelinck, opgericht in 1950 en vandaag goed voor een omzet van 118 miljoen euro en bijna 200 jobs, wil met dit initiatief zijn aandacht voor innovatie accentueren. (KC)