Winefair is het sterkst groeiende wijnconcept in België. En dat is niet alleen te zien aan de nieuwe locaties, naast thuishaven Leuven. Maar ook aan nieuwe samenwerkingen met tv-sterren Tom Waes en Jeroen Meus, designer Pieter Stockmans en kaasmeester Peter Verbruggen.
De wijnbeurs die medio november in Leuven plaatsvindt, is het geesteskind van Stefan Frissen van Primetime Communications. Het commerciële bureau uit Wijgmaal (Leuven) gaat in zee met ambassadeur Tom Waes en Jeroen Meus. De bekende Leuvense tv-kok maakt voor Winefair een hotdog van everzwijn met een sausje van veenbessen.
Kaasmeester Peter Verbruggen serveert op een bordje dat speciaal werd ontworpen door Studio Pieter Stockmans. Voorts is er een reeks van exclusieve pralines, die Winefair heeft ontwikkeld in samenwerking met gastronomiejournalist Frank van der Auwera en meester-chocolatier Geert-Jan Heesterbeek.
In de zeven jaar dat zijn bedrijfje La Fève bestaat, wist Heesterbeek een klantenbestand op te bouwen van 240 restaurants in Nederland, België en Duitsland. Daaronder 36 zaken met minstens een Michelinster. Hij levert er alle soorten luxueuze pralines en desserts.