Wie leest Made in Vlaams-Brabant?

enqueteWe komen je als lezer van Made in Vlaams-Brabant wel eens tegen op recepties en andere netwerkbijeenkomsten. Maar om preciezer te weten wie al die lezers zijn, organiseerden we in december vorig jaar een enquête, samen met de andere edities van Made In in heel Vlaanderen. Mediahuis heeft ondertussen gezorgd voor edities van Made In in alle Vlaamse provincies.

Uit de rondvraag komen verrassende resultaten naar voor. Zo blijkt dat twee derde van de lezers van Made In budgetbevoegdheid heeft en dat meer dan de helft eigenaar, vennoot of lid van de raad van bestuur van een onderneming is.Er vulden 561 respondenten over heel Vlaanderen de enquête in. Enkele interessante cijfers op een rij:

  • 82% is bedrijfsleider, kaderlid of professional
  • 68% heeft budgetbevoegdheid waarvan 47% een bevoegdheid heeft van meer dan € 25.000
  • 80% zit in een hoge sociale klasse (1-2)
  • 57% is eigenaar, vennoot of lid van een raad van bestuur
  • 46% is algemene directie
  • 67% geeft leiding aan werknemers
  • 82% werkt in een bedrijf met minder dan 250 werknemers

Op www.adverterenopmadein.be verneem je hoe je die doelgroep kunt bereiken.

Nu gaan we nog een stap verder. Om Made in Vlaams-Brabant nog beter af te stemmen op de behoeften van de lezer, komt er nu een kwalitatief lezersonderzoek. Daarvoor vraagt de Made in-marketingdienst opnieuw om je medewerking. Meer concreet zijn ze op zoek naar bedrijfsleiders en niet-bedrijfsleiders met een bepaalde budgetbevoegdheid. Ben je een bedrijfsleider, vennoot of lid van een raad van bestuur of anderzijds een professional met budgetbevoegdheden, stuur dan een mailtje naar marketingverantwoordelijke Dominique Depesseroy. De gesprekken vinden in groep plaats op maandag 7 maart tussen 12 en 14 uur in Mediahuis Antwerpen voor de bedrijfsleiders en tussen 18 en 20 uur  voor de niet-bedrijfsleiders. Er wacht je een interessante babbel met collega-ondernemers en managers en bij wijze van dank krijg je een mooie fles wijn ter waarde van 50 euro mee naar huis.