1

Vince the Prince en Klaas delen koek met CEO en Strategisch directeur

LEUVEN -  De stichters van communicatiebureau Bonka Circus, Vincent "Vince the Prince" Kompany en Klaas Gaublomme, hebben CEO Catherine Castille en Strategisch directeur Peter Verbiest opgenomen als partner van het bedrijf. Dat nieuws maakte Bonka Circus bekend op zijn website. 

Door Castille en Verbiest substantieel mee te verankeren, denken de oprichters van Bonka Circus nog beter antwoord te kunnen bieden op de steeds groter wordende vraag naar strategisch advies en communicatie omtrent duurzaamheid en purpose. Bonka Circus is expert in het helpen versnellen van positieve gedragsverandering en wil verder uitgroeien tot hét referentiebureau inzake purpose-driven communicatie.

Waarheidstest 

“De COVID periode was ook voor Bonka Circus een waarheidstest. Dat we vandaag in ‘pole-position’ staan nu bedrijven en organisaties meer dan ooit hun purpose en hun duurzaamheidsbeleid in de verf willen zetten, is in grote mate te danken aan het effectieve management van Catherine en Peter. Catherine zit van het begin aan het stuur van ons verhaal. Peter kwam er zo’n 4 jaar geleden bij als Strategisch directeur. Al die jaren lossen ze onze verwachtingen moeiteloos in. Ze hebben Bonka door de crisis geloodst alsof het hun eigen bedrijf was. Wij zijn trots hen vanaf nu dan ook ‘vennoot’ te mogen noemen”, zeggen de stichters Vincent Kompany en Klaas Gaublomme.

Campagnes 

Bekende Bonka-campagnes zijn onder meer ‘Curieuzeneuzen/CurieuzenAir’ (De Standaard), ‘Last Night A DJ Saved My Life’ en ‘Beloofd’ (Vlaamse Stichting Verkeerskunde), ’Beste Buren’ en ‘Het Warmste koor’(Radio 2) en het recente ‘De Lage Landenlijst’ (Radio 1). Tot hun klanten konden ze onder andere Konvert, UGENT, Unizo, Rabobank, Aoste en De Kringwinkel rekenen.

Over het precieze aandeel dat Catherine en Peter verwerven in Bonka Circus, wordt niet gecommuniceerd.