The Oval Office

The Oval Office doet overname in lichtstad

BRUSSEL - Met de overname van het Parijse Azilis zet communicatiebureau The Oval Office zijn eerste stappen in Frankrijk. Het bureau gebruikt de kracht van empathie om mensen en merken met elkaar te verbinden via experience-driven campagnes. Deze overname biedt The Oval Office nu de mogelijkheid om haar internationale opdrachtgevers in België, Nederland en Frankrijk oplossingen aan te reiken vanuit eenzelfde visie en organisatie. 

De toenadering tussen The Oval Office en Azilis dateert al van eind 2018, toen de oprichters van beide bureaus elkaar voor het eerst ontmoetten. Bleek dat de 2 bureaus, onafhankelijk en onbewust van elkaar, een gelijklopende visie rond communicatie hadden ontwikkeld.

Respect, openheid en transparantie 

“De samenleving verandert en mensen verwachten meer van merken”, zegt Wouter Boits, CEO van The Oval Office. “Meer respect, openheid en transparantie. Het is onze verantwoordelijkheid als bureau om communicatie te ontwikkelen die aan deze verwachtingen voldoet. Een campagne van The Oval Office moet worden ontworpen met de belangen van het publiek in gedachten en moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft en niet als een onderbreking. We delen dezelfde visie op communicatie en hebben heel complementaire expertise en klanten.”

Mensen en merken écht verbinden

Azilis is geen onbekende naam in de Franse communicatiewereld. Al meer dan 15 jaar timmeren oprichters Rodrigue Falémé en Jean-Charles Sibylle met een 20-koppig team aan hun bureau. Met een mooi portfolio aan trouwe klanten, zowel corporate als overheid, als resultaat. Merken als Adidas, Accor, Galeries Lafayette, RATP, National Geographic, SNCF, Sephora en anderen weten het bureau al jaren te vinden voor hun ‘experience-driven communicatie’.