Arthur Joos zal TEAM LEWIS vervoegen als senoir campaign manager. “Mijn passie voor verhalen komt hier volledig tot zijn recht en mijn doel is helder: een vertrouwensrelatie opbouwen met klanten, een gewaardeerde adviseur zijn voor collega’s en doorgroeien naar het adviseren van klanten op het gebied van interne communicatie”, blikt hij vooruit. Hij heeft een achtergrond in internationale politiek en diplomatie en werkte eerder al als journalist.
Daarnaast wordt Brendon Memeti, met net zijn opleiding public relations achter de rug, een nieuwe marketing executive. “Bij TEAM LEWIS vond ik de ideale start als pas afgestudeerde, met een omgeving die rijk is aan leermogelijkheden en diverse taken. Mijn keuze voor dit bedrijf werd versterkt door de indrukwekkende reputatie, het geweldige team en vooral het internationale aspect. Hoewel ik nog maar net begonnen ben, hoop ik op een verre reis in mijn carrière, met toenemende verantwoordelijkheden en de kans om collega’s uit heel Europa te ontmoeten.”
De laatste nieuwe aanwinst voor het marketingbureau is Anaïs Thiry. “Als iemand die graag nieuwe uitdagingen aangaat en enthousiast is over de dynamiek van de sector, kijk ik er echt naar uit om samen te werken met een team van getalenteerde experts”, zegt ze. “Het vooruitzicht om vernieuwende campagnes te bedenken voor een divers scala aan klanten is opwindend en ik kan niet wachten om tijdens dit avontuur continu bij te leren.” Thiry heeft een master in de marketing en bedrijfscommunicatie.
Managing director Delphine De Pauw van TEAM LEWIS Belgium reageert enthousiast op het nieuwe talent in haar team. “TEAM LEWIS groeit aanzienlijk”, zegt ze. “Onze toewijding aan hoogwaardige dienstverlening blijft prioritair en het verheugt me om drie nieuwe teamleden aan boord te hebben. Hun individuele vaardigheden en enthousiasme zullen ongetwijfeld een positieve invloed hebben op de voortdurende bloei van ons bedrijf.”