Tijdens de KBC Securities Entrepreneurial Summit, waar een aantal startups werden voorgesteld, konden de bezoekers virtueel investeren in de aanwezige start-ups. t s j i n g won de publieksprijs.
“Bij aankomst kreeg elke bezoeker een’bierviljet’ ter waarde van 500 Boleuro”, zegt Mark Willems, CEO van t s j i n g. “Hiermee kon per persoon 5 x 100 Boleuro geïnvesteerd worden in één of meerdere start-ups. Aan het eind van de dag werd de winnende starter bekendgemaakt. Wij waren wat blij dat we als winnaar uit de bus kwamen, er was 20.100 Boleuro op ons gezet.”
“We namen met veel plezier een communicatiepakket van Kunstmaan in ontvangst”, zegt Willems,”dat heeft een waarde van 7.500 échte euro.Bovendien kregen we er een gratis Bolero Crowdfunding campagne bovenop.”
Die Boleracampagne komt t s j i n g goed van pas. “We hebben een vertraagd revenue model”, zegt Willems. “Echt geld verdienen, kan pas als we een kritische massa bereikt hebben. We zijn nu op zoek naar extern kapitaal.”
Dankzij Bolero kan iedereen bijdragen aan de groei van t s j i n g. Wie dat wil, kan 50 tot 5.000 euro investeren en aandeelhouder van t s j i n g worden. Het gaat wel snel op Bolero want van de 110.000 euro die t s j i n g via het platform wil ophalen, werd in enkele dagen al 78.350 euro opgehaald. Het aanbod op Bolero blijft nog zo’n vijftig dagen beschikbaar. Meer info en voorwaarden lees je hier.