Suikerfabriek Tiense Suiker heeft de game app “T-Man Sweet Journey” op de markt gebracht. Met het initiatief wil het bedrijf het merk verjongen en de relatie met de consument versterken.
Het alom bekende suikermannetje van suikerfabrikant Tiense Suiker beleeft in het “T-Man” game app heel wat avonturen onderweg naar een vriendje in Brussel. Vooraleer het T-mannetje aan de bel hangt in de hoofdstad moet hij een heleboel hindernissen nemen. Door het vermijden en/of overwinnen van obstakels kan de speler punten, in de vorm van suikerklontjes, verzamelen. Die suikerklontjes heb je nodig om aan de wedstrijd, “The Challenge”, zelf deel te nemen.
Consumentenrelatie versterken
“De “T-Man” game is bedoeld voor jongeren vanaf 12 jaar”, vertelt Vincent Tits van de communicatiedienst van Tiense Suiker. “Maar ook volwassenen zullen er ongetwijfeld veel plezier aan beleven.” Tiense Suiker wil met het game de relatie met de consument verder versterken. Voor het bedrijf is het een volgende stap in de digitale wereld, die voor heel wat klanten intussen geen onbekend terrein meer is. De game is gratis te downloaden via Google Play en de App Store van Apple.
Reclamecampagnes
Om het spel te promoten lanceerde Tiense Suiker recent reclamecampagnes op Snapchat en Facebook. “Het spel is al heel veel keer gedownload, wat ons wel tevreden stelt. Nu nog kan het spel gespeeld worden.” Wie wil deelnemen aan de wedstrijd van de “T-Man” game maakt kans op enkele leuke prijzen.