Afbeelding2

Sylvester wint voor het tweede jaar op rij een gouden BEA Award

HAACHT - Bij Sylvester knallen tegenwoordig de champagnekurken. Enkele dagen nadat het eventbureau uitgeroepen werd tot kmo van het jaar in Vlaams-Brabant & Brussel, wonnen ze tijdens de uitreiking van de BEA Awards een prestigieuze Golden BEA-Award.

De BEA Awards bekronen elk jaar de beste eventprojecten. Voor een publiek van 1.000 professionals uit de B2B-evenementensector werd Sylvester in Avenue by Antwerp Expo door de jury uitgeroepen tot winnaar in de categorie “beste Institutional Event” voor de Heropening van het Antwerpse Stadhuis.

Op de warmste 18de juni sinds de metingen in Ukkel organiseerde het eventbureau een kleurrijk volksfeest voor 25.000 aanwezigen en ruim 250.000 kijkers die alles live volgden op de regionale zender ATV. Van 2 uur ’s middags tot na middernacht zetten allerlei acts, verrassende animaties en veel muziek de heropening van het grondig gerenoveerde Antwerpse Stadhuis de nodige luister bij.

Bijzonder hierbij was dat Sylvester er bewust voor koos om niet te werken met een podium maar dat het Stadhuis zelf gebruikt werd als decor voor het event. Hoogtepunten van de inhuldiging vormden de lichtshow, het emotioneel inhuldigingsmoment en de meezingmusical vanuit de ramen en vanop de balkons van het Stadhuis.

Twee keer prijs

Sylvester is al jarenlang een vaste waarde in de event, video en tv-wereld. In volle coronacrisis, een uiterst turbulente periode voor de evenementensector, slaagde het bedrijf erin om te groeien van 20 naar 40 werknemers. Dat was onder meer te danken aan de ontwikkeling van het eigen virtuele eventvenueplatform Meeple.

“In één week tijd een prijs winnen voor onze bedrijfsaanpak, en een tweede voor onze core-activiteiten, is een enorme erkenning voor alle volgehouden inzet en drive van ons team.” aldus een trotse CEO Geert Vanoverschelde.

LEES OOK. De CEO achter de Sint: Geert Vanoverschelde staat al dertig jaar aan het roer van productiehuis Sylvester