Stijn Cox gaat vanaf 1 juli aan de slag als als Managing Partner Brand en Client development bij Boondoggle. “Stijn heeft een brede, multidisciplinaire ervaring”, zegt Pieter Lambrechts, CEO van Boondoggle. “Hij werkte zowel in communicatiebureaus als in media- en experiential agentschappen, voor nationale en internationale topmerken. Hij is een grote aanwinst voor Boondoggle en haar klanten in de retail-, de FMCG-sector en de financiële wereld. Ik kijk heel erg uit naar onze samenwerking, die het bureau een nieuwe boost zal geven.”
“Sedert een jaar hebben we met Boondoggle gekozen om de competenties rond brand building en communicatie te integreren met de business gedreven ‘service design’ aanpak”, zegt Lambrechts. “De ervaring en visie van Stijn past bijzonder goed in de richting die we met Boondoggle uit willen vandaag. Hij is iemand die onze ‘re-imagination’ attitude mee in de praktijk kan zetten en daardoor de creatieve en strategische output van ons bureau naar een
“Na mijn vertrek van BBDO heb ik er bewust voor gekozen om nieuwe paden te gaan bewandelen door me eerst in de experiential wereld te verdiepen en me daarna onder te dompelen in de laatste media en digitale evoluties”, zegt Stijn Cox. “Bij Boondoggle keer ik dus terug naar mijn roots als allround merkencommunicatiespecialist en kan ik tegelijkertijd de vruchten plukken van de specifieke kennis die ik de laatste jaren vergaard heb om er met het Boondoggle team een lap op te geven.”