Click ’n Trip

Start-up organiseert verrassingsactiviteiten

Twee jonge vrouwen, uit Linter en Heist-op-den-Berg, komen op de proppen met Click ’n Trip. Het bedrijf focust zich op het organiseren van activiteiten die tot voor de aanvang geheim blijven voor de klant.

Stefanie Van den Eynde (20) en Nikita Heynen (22) zijn de meiden achter Click ’n Trip. Na een schoolse opstart, waar nog enkele andere studenten bij betrokken waren, besliste het duo om het project verder te zetten. Het concept van Click ’n Trip werkt als volgt: wie gebruik wil maken van de dienst moet een formulier invullen op de website van Click ’n Trip waarbij ze enkele voorkeuren mogen aanduiden en een prijscategorie kunnen kiezen. Op basis van die gegevens selecteert het team achter de website een activiteit. De activiteit blijft een verassing tot op de dag zelf. Klanten krijgen enkele dagen op voorhand wel een kaartje in de bus met wat ze moeten meenemen, maar daar zitten steeds overbodige zaken tussen zodat de activiteit raden onmogelijk blijft.

Gadget

Klanten krijgen ook een gadget toegestuurd van de organisatie. Maar binnenkort wil deze ook de mogelijkheid aanbieden aan klanten om, in plaats van een gadget te mogen ontvangen, geld te schenken aan  vzw Beyond the Moon of aan het CKG Betlehem in Mechelen. De twee onderneemsters werken momenteel nog als vrijwilliger maar hopen Click ’n Trip te laten uitgroeien tot een volwaardig bedrijf.