Copy: Belga.

Retailer zet buitenlandse webshops hak met online volumedeals

HALLE - Colruyt Group lanceert het nieuwe online  promoplatform Deals! met sterke volumepromo’s op een wisselende selectie A-merkproducten. Het platform is een aanvulling op het bestaande promo-aanbod van de verschillende winkelformules van Colruyt Group. Deals! moet klanten lokken die momenteel hun volume aankopen doen op buitenlandse websites. 

Deals! wordt aangeboden via Collect&Go, de online boodschappendienst van de groep. “De voorbije jaren werd duidelijk dat klanten niet alleen graag hun wekelijkse boodschappen online aanschaffen, maar ook dat een toenemend aantal bereid is grote hoeveelheden te kopen wanneer daar stevige kortingen tegenover staan”, zegt Tom Deprater, verantwoordelijke voor Collect&Go.

Antwoord 

Vandaag vinden die erg promogevoelige klanten hun gading vooral op buitenlandse webshops die in België leveren. Daarom lanceert Collect&Go vanuit zijn expertise en leidinggevende plaats op de Belgische onlineboodschappenmarkt nu het nieuwe promoplatform Deals!, als Belgisch en kwalitatief antwoord van Colruyt Group op die klantenvraag. Op Deals! vinden klanten wekelijks nieuwe promo’s van dierenvoeding, verzorgings- en onderhoudsproducten, wasmiddel, papierwaren en babyartikelen. Het gaat daarbij steeds om A-merken. Het principe op=op is van toepassing.

Verdere aanvulling 

Het nieuwe promoplatform Deals! is een verdere aanvulling op het aanbod van Colruyt. Deals! werkt met een beperkt en snel wisselend assortiment waarop het zeer sterke promo’s kan aanbieden bij grote volumes. Bovendien zal het gaan om bijvoorbeeld een ander geurtje deodorant of wasmiddel met een andere verpakking dan wat men in de fysieke winkel of de webshop van Colruyt vindt. “We vinden het erg belangrijk om in te spelen op de verschillende noden van consumenten,” zegt Tom Deprater. “Deals! richt zich op een doelpubliek dat door de andere formules van Colruyt Group nog niet voldoende bereikt werd. Via dit nieuwe platform willen we voldoen aan de wensen van uiterst promogevoelige klanten die bereid zijn om grote voorraden in te slaan.”