Clear Chanel Foto: BELGA

Reclamebureau Clear Channel wint het reclamebeheer van het groot formaat van NMBS

VILVOORDE - Clear Channel wint de door de NMBS uitgeschreven aanbesteding voor de exploitatie van grootformaat reclameruimtes en breidt zo zijn emblematische More O'Ferrall aanbod uit. Clear Channel breidt zijn premium grootformaat aanbod uit met 55 More O'Ferrall panelen van 36m². Het historische merk, dat adverteerders en consumenten altijd voor zich heeft weten te winnen, heeft zijn bereik in de vijf grote centra aanzienlijk zien toenemen.

Clear Channel wint de door de NMBS uitgeschreven aanbesteding voor de exploitatie van grootformaat reclameruimtes en breidt zo zijn emblematische More O’Ferrall aanbod uit. Vanaf 1 juni breidt Clear Channel zijn premium grootformaat aanbod uit met 55 More O’Ferrall panelen van 36m². Het historische merk, dat adverteerders en consumenten altijd voor zich heeft weten te winnen, heeft zijn bereik in de vijf grote centra aanzienlijk zien toenemen.

Gegeerde locaties

Onmiskenbare visuele impact op de beste adressen More O’Ferrall is een echte merkambassadeur, die een massaal bereik en een impactvol formaat combineert met een aanwezigheid op de beste locaties in het land.

Met deze aanwinst zal de markt kunnen profiteren van nieuwe, zeer gegeerde locaties aan de hoofdwegen van de vijf grote Belgische steden. Antwerpenplein (Gent), Noordersingel (Antwerpen), Haachtse Steenweg (Brussel), Brusselsesteenweg (Charleroi) en Boulevard Poincaré (Luik) zijn slechts een paar opmerkelijke voorbeelden.

Kwaliteit

High-end creatieve ruimte More O’Ferrall staat ook voor kwaliteit. In de loop der jaren hebben innovaties op het gebied van belichting, druk en technologie het aanbod van groot formaat aanzienlijk verbeterd voor een eersteklas resultaat. Dit prestigieuze medium blijft merken inspireren en daagt hen voortdurend uit zichzelf te overtreffen op gebied van creatieve exploitatie.

Het is een steeds groter speelterrein voor adverteerders die hun publiek op een spectaculaire en vernieuwende manier willen aanspreken. “More O’Ferrall staat zonder twijfel synoniem voor kwaliteit en visuele impact. Het heeft ook een krachtige emotionele impact en heeft enkele van de meest iconische campagnes ooit meegemaakt. We zijn er nu trots op dat we het aanzienlijke bereik van dit premium medium verder kunnen uitbreiden”, zegt Jan De Moor, Managing Director van Clear Channel België.

“Dit netwerk, dat dicht bij de spoorweginfrastructuur ligt, wordt al vele jaren beheerd door de NMBS, waardoor het een vaste waarde & strategische keuze is geworden in de affichage sector. Wij zijn ervan overtuigd dat Clear Channel Belgium de kwaliteit van dit netwerk zal blijven behouden”, aldus de NMBS, die een concessiecontract heeft vergund na een openbare aanbesteding. Clear Channel zal heel binnenkort zijn nieuwe grootformaat commerciële aanbod onthullen.