Leen Devillé Leen Devillé komt aan het roer te staan van Beyond Borders en het nieuwe Explore.

Nordic Collection verzamelt vijf reismerken onder ‘Explore’ en zet Leen Devillé aan het roer

Nordic Collection bereidt de lancering van haar nieuwe reismerk Explore voor en en benoemt Leen Devillé tot Head of Beyond Borders en Explore. Deze strategische stappen markeren een nieuw hoofdstuk voor het bedrijf, dat haar positie als pionier in authentieke reizen zo verder wil versterken.

Leen Devillé start op 4 november 2024 als Head of Beyond Borders en Explore. De voormalige CEO van Pegase brengt een schat aan ervaring in sales en marketing met zich mee. Ze zal zich richten op het optimaliseren van processen en structuren, terwijl ze de groeiplannen voor zowel Beyond Borders als Explore begeleidt.

Philip Timmermans, CEO van Nordic Collection, benadrukt de strategische visie van de groep: “De vraag naar authentieke, avontuurlijke reizen blijft groeien, en met de lancering van Explore zetten we een belangrijke stap om aan die vraag te voldoen. Beyond Borders blijft een belangrijk merk binnen ons portfolio, en met Leen’s leiderschap zijn we klaar om verder te groeien en onze klanten meer onvergetelijke reiservaringen te bieden.”

Beyond Borders

De aanstelling van Leen volgt op de bewuste keuze van Joris Meermans en Jana Geentjens, oprichters van Beyond Borders, om de fakkel door te geven. In zeven jaar tijd bouwden zij Beyond Borders uit tot een van de grootste aanbieders van avontuurlijke individuele- en groepsreizen in België en Nederland. Het koppel blijft wel nog als investeerder en adviseur betrokken.

 

Joris Meermans en Jana Geentjens, oprichters van Beyond Borders
Joris Meermans en Jana Geentjens, oprichters van Beyond Borders, geven de fakkel door.

“We zijn enorm trots op wat we hebben bereikt met Beyond Borders, en Nordic Collection is de ideale partner om het merk verder te laten groeien,” aldus Joris Meermans. “Met Leen aan het roer, kunnen we erop vertrouwen dat Beyond Borders blijft bloeien en nieuwe ervaringen mogelijk maakt voor reizigers over de hele wereld.”

Explore

Achter de schermen werkt Nordic Collection volop aan de voorbereidingen van haar nieuwste merk Explore. Nadat Nordic Collection de afgelopen jaren haar portfolio uitbreidde met de reismerken Canada Travel Designers, Wild Alaska, MyHimalaya, Atacama en VNC Asia Travel, kiest het bedrijf er nu voor om deze vijf merken te fusioneren tot één sterk merk: Explore.

Reizigers zullen bij Explore terechtkunnen voor op maat gemaakte reizen naar Azië, Zuid-Amerika, Canada en Alaska, met behoud van de bestaande expertise en persoonlijke service. Dezelfde medewerkers die deze bestemmingen al jaren succesvol vertegenwoordigen, blijven ook in de toekomst hun kennis en ervaring inzetten. De officiële lancering van Explore staat gepland voor begin 2025. Tot die tijd kunnen reizigers nog steeds terecht bij de huidige merken voor hun reisplannen.